środa, 1 maja 2013

Pierwszy maj, piękny maj

Mój pierwszy maj w telegraficznym skrócie...


Poranek rozpoczęłam od ćwiczeń z Ewą. Potem sok z grejpfruta i skok pod prysznic. Dziś miałam ochotę dopieścić swoje ciało o samą siebie. Na włosy położyłam maskę Vatika firmy Dabur, Virgin Olive Deep Conditioning. Założyłam czepek i owinęłam wszystko ręcznikiem. Na twarzy wylądowała maseczka odżywcza słodkie migdały + miód z firmy Perfecta a ja w tym samym czasie zajęłam się wykonaniem peelingu kawowego nóg, pośladków i brzucha. Ciało owinęłam folią spożywczą i położyłam się do łóżka na 40 minut z najnowszym odcinkiem "Prawa Agaty". Po zmyciu nałożyłam Żel-krem antycellulitowy Nivea i wskoczyłam w sportowe ubranie. Zjadłam duże solidne śniadanie składające się z jajecznicy, razowego chleba z serkiem kozim oraz sałatki i zielonej herbaty. Następnie zrobiłam sałatkę z łososiem, którą razem z jabłkiem i bananem zapakowałam na drogę i popędziłam na pierwszą w tym roku przejażdżkę rowerową.
Przejażdżka mino niezbyt ciepłej aury była wspaniała. Czieszyłam się z tego, iż taki pięknie aktywny dzień mi się udał. Do tego, co ciekawe, miałam poczucie... wolności.
Po powrocie z przyjemnością zrobiłam manicure i pedicure.
Ehh czuję się dopieszczona :)

A jak Wy o siebie dbacie?

4 komentarze:

  1. Ewka jest super! To dzięki niej odkryłam swoje genetyczne zamiłowanie do aktywności:) Ja dzisiaj pędzę na siłownię, na zajęcia ABT, już czuję motywujące zakwasy <3

    Jak długo stosujesz już peeling? Moja mama po pewnym czasie zauważyła, że rozstępy zmniejszyły jej się do praktycznie niewidocznych `żyłek`, byłam oczarowana efektem. Mój przepis zawierał cynamon+kawę, jakoś nie mogłam znieść połączenia tych dwóch zapachów, ale teraz chyba do niego wrócę zamieniając cynamon na imbir:)
    Ostatnio ufiksowałam się na pielęgnację rzęs i włosów a także na walkę z cellulitem - marzę już o widocznych efektach...:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Peeling kawowy stosuję od 2 lat. Bardzo pomaga na cellulit i świetnie odświeża skórę. Nie znam lepszego peelingu.

      Usuń
  2. Uwielbiam takie dni jak Twój, relaks dla ciała i duszy : )
    Tez wczoraj robiłam peeling kawowy :)
    Jak sprawdza sie maska z vatiki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maska Vatiki jest rewelacyjna. Serdecznie polecam. Nie obciąża moich włosów, pięknie je odżywia i regeneruje. Włosy są lśniące, sypkie i pięknie pachną.

      Usuń