niedziela, 21 lipca 2013

Każdego dnia rano

Na ten moment znudziła mi się Ewa Chodakowska. Jakoś nie mam najmniejszej chęci po 4 miesiącach ćwiczyć z nią. Niestety mam też jakąś infekcję i szybko się męczę, ale mimo to staram się ćwiczyć. Raz dłużej, raz krócej, ale robię to codziennie. Obecnie upatrzyłam sobie ćwiczenia na brzuch i pośladki. Ułożyłam sobie listę na Youtube i wyciskam z siebie..., może nie siódme poty, ale zawsze to coś. Do tego dodaję jeszcze 10 minutowy trening ramion z MelB, ale niestety nie chce się on tutaj załadować.









3 komentarze:

  1. jedyne cwiczenia jakie lubie z mel b to na nogi super efekt

    OdpowiedzUsuń
  2. ja nie lubię cwiczen Ewy, ale Mel M jest jak dla mnie ok;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak to mówią co za dużo to niezdrowo. Dlatego wydaje mi się, że takie ćwiczenia należy często zmieniać i szukać nowych. Właśnie dlatego, żeby potem nie mieć ich po dziurki w nosie.

    OdpowiedzUsuń